Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker - optie thuiswerk en snelle opstart


Functie

Wil jij als Customer Service Medewerker laten onderdompelen in de boeiende wereld van Telenet ? En is het jouw ambitie om klanten verder te helpen? Dan ben jij de geknipte Customer Service Medewerker voor ons!

Als Customer Service Medewerker

- Heb jij dagelijks contact met de klanten

  • Luister jij naar de vragen van de klanten en tracht je een oplossing te vinden voor hun
  • Zet jij de klanten op de 1ste plaats
  • Weet jij op een enthousiaste manier producten voor te stellen en met succes te verkopen
  • Werk jij nauw samen met een super tof team en leidinggevende
  • Hou jij van een dynamische werkomgeving en draag je collegialiteit hoog in vaandel.

Klinkt dit als muziek in jouw oren? Dan krijg je zeker niet genoeg van het volgende.. Personeelsfeestjes, teambuildings, een frietkar, leuke incentives m.a.w. A GREAT PLACE TO WORK daar staat WEngage in Weert voor.

Jouw profiel

Een Customer Service Medewerker is bij voorkeur:

- Iemand die niet meer in lange files wilt staan.. hallo THUISWERK!

  • Klantgericht en je hebt commerciële feeling
  • Iemand die graag telefoneert voor jou is geen enkele vraag teveel
  • Creatief in het oplossen van problemen en kan je ten alle tijde jouw kalmte bewaren
  • Iemand die graag zelfstandig werkt
  • Een multitasker en dit is dan ook jouw middle name: je houdt er dus van om met verschillende taken tegelijk bezig te zijn, waarbij je toch steeds het overzicht kan bewaren
  • Een spraakwaterval : met jouw enthousiasme kan je met elke klant een tof gesprek aanknopen. Daarbij doe jij dit feilloos in het Nederlands (geschreven & monderling)
  • Iemand die flexibel is zowel in werkuren als in taken
  • Zeer gemotiveerd motivatie is belangrijker dan ervaring

  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Domein: Postorderverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage: Together for better connections

In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.


Voor jouw engagement als Customer Service Medewerker krijg je heel wat terug:

  • Na de leerrijke opleiding en begeleiding werk je 4 dagen vanuit thuis en 1 dag vanuit Weert.
  • Interne, betaalde opleiding en coaching tijdens jouw tewerkstelling. Door de continue opvolging kan je alle kansen binnen het bedrijf grijpen.
  • De ideale work-life balance met onze flexibele werkuren van maandag tot vrijdag tussen 08u00 en 20u00 en 2 zaterdag per maand tussen 9u00 - 17u30.
  • Geniet na 3 maanden anciënniteit van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een korting van 45% op jouw eigen Telenet abonnement thuis . Bovendien zitten er ecocheques en een 13de maand bij.
- Thuiswerkvergoeding & reiskostenvergoeding komen ook van pas
  • Je komt terecht in een Belgisch bedrijf en zal via detachering tewerkgesteld worden, waardoor al je rechten in België behouden blijven (mutualiteit, RSZ, kindergeld, pensioen...) en je GEEN ziekteverzekering uit Nederland moet aansluiten..

Solliciteren

Start People Abroad Hasselt Call
011/26.09.60

Solliciteren